carrière als recruiter

Geef je carrière als recruiter een krachtige impuls

[Gastbijdrage] Als recruiter ben je de schakel tussen werkgever en kandidaat. Je herkent talent, voert gesprekken en begeleidt het wervingsproces. Daarbij komt veel kijken: kennis van de arbeidsmarkt, inzicht in wervingsstrategieën en uitstekende communicatieve vaardigheden. Alleen mensenkennis is niet genoeg. Wil je je echt onderscheiden als recruiter, dan is een goede opleiding onmisbaar. Praktijkgericht leren:…

Lees meer
Training voor effectief tijdbeheer

Training voor effectief tijdbeheer

In onze drukke wereld is tijd een kostbaar goed geworden. We proberen allemaal zoveel mogelijk te doen in zo weinig tijd mogelijk, maar dit kan overweldigend worden. Effectief tijdbeheer is een essentiële vaardigheid om productiever en succesvoller te worden. Een training voor effectief tijdbeheer kan je helpen om deze vaardigheid te ontwikkelen en te verbeteren….

Lees meer
royalty's 

Royaltyʼs uit muziek en creatieve content

Wat zijn royalty’s? Royalty’s zijn vergoedingen die artiesten en andere creatieve professionals ontvangen voor het gebruik van hun muziek en andere creatieve content. Deze vergoedingen kunnen afkomstig zijn van verschillende bronnen zoals radio- en televisie-uitzendingen, concerten, streamingdiensten en het gebruik van muziek in films, commercials en video’s op internet. Waarom zijn royalty’s belangrijk? Royalty’s zijn…

Lees meer
verkopen van e-books

Het creëren en verkopen van e-books

E-books, ook wel elektronische boeken genoemd, zijn digitale versies van traditionele gedrukte boeken. Ze kunnen worden gelezen op e-readers, tablets, smartphones en computers. Het creëren en verkopen van e-books is de afgelopen jaren enorm populair geworden, omdat ze gemakkelijk toegankelijk zijn en geen fysieke ruimte innemen. Waarom zou u een e-book willen creëren en verkopen?…

Lees meer
Influencer marketing

Influencer marketing en samenwerkingen

Influencer marketing: wat is het en waarom is het belangrijk? Influencer marketing is een marketingstrategie waarbij merken samenwerken met invloedrijke personen, oftewel influencers, om hun producten of diensten te promoten. Deze vorm van marketing is de afgelopen jaren enorm gegroeid en wordt steeds belangrijker in de digitale wereld. Waarom is influencer marketing zo effectief en…

Lees meer